úterý 24. 3.
Milé děti,
tak hurá do učení. Nezapomeňte si dávat pravidelné přestávky.
1. M
Pěkně se u počítání posaďte.
Otevřete si pracovní sešit z matematiky na str. .7 a doplňte zbylá cvičení.
Na další stránce č. 8 doplňte dva sloupečky (ty vlevo)
- Ve středu str.8 dokončíme (slovní úlohu si necháme na čtvrtek, zde budeme počítat se závorkou)
Pokud vám počítání šlo, dejte si smajlíka.
Když si práci budu moci prohlédnout, ve složce vám naskočí obrázek. Některé děti už ho ve své složce mají.
2. , 3., 4. ČJ
Znovu nás čeká zopakování párových souhlásek P/B a T/D.
Otevřete učebnici na str.. 73.
Znovu si zopakujte, jak se zdůvodňuje psaní souhlásek, nyní ve cv. 5 - zase jen ústně.
Potom otočte list na str. 74. Podívejte se, kdy se píše Ď, kdy Ť (cv. 1 a 2)
Je to důležité před samostatnou prací v PS.
Pokud jste si vyzkoušeli odůvodnění, otevřete PS na straně 7.
Doplňte cvičení 3.
- Počet bodů v minutovkách vám ukážou, jak látku umíte.
Otevřete minutovky na str. 23 a doplňte poslední sloupeček.
Až si po sobě cvičení přečtete, otočte list a doplňte ještě sloupeček na str. 24 - ten vlevo.
Poproste rodiče o přiložení, já vám cvičení překontroluji.
Učivo si lze rozložit do 3 hodin ČJ:
Aby nám párové hlásky šly, můžete postupně využít použít pracovní list (uložen bude ve složce ČJ) nebo internetové odkazy.
Přikládám další:
https://publi.cz/books/9/04.html
Poslední nám dnes zbyla písanka.
Jakmile ji otevřete na str. 31, zase se pěkně posaďte. .Dnes si napíšeme něco pro radost.
Na každý řádek napište jeden verš
Za odměnu si vybarvěte obrázek.
Ani dnes nezapomeňte číst. J
Hezký den
paní učitelka.